sobota, 1 kwietnia 2017

Mój MUST HAVE do demakijażu twarzy

Już nie raz pisałam Wam o tym jak bardzo ważny jest demakijaż twarzy. Odpowiednio oczyszczona skóra jest przygotowana na wchłonięcie aktywnych składników zawartych w kosmetykach. A ponieważ z każdym wiekiem nasza skóra staje się coraz bardziej wymagająca, zafundujmy jej więc to co najlepsze czyli odpowiednią pielęgnację na co dzień. Jeżeli nauczymy się odpowiednio pielęgnować naszą skórę to z pewnością przez długie lata będziemy mogli się cieszyć gładką i pięknie wyglądającą cerą. Ale o tym za chwilę :-)

Na początek opowiem Wam o moim demakijażu. Na co dzień składał się z wielu kroków. Pierwszym etapem było oczyszczenie oczu. Niezależnie czy miałam zrobiony mocny makijaż czy delikatny zawsze używałam tego samego produktu jakim był dwufazowy płyn do demakijażu oczu. Następnie zmywałam twarz mleczkiem kosmetycznym i po dokładnym usunięciu makijażu przemywałam twarz żelem połączonym z wodą. Ostatnim etapem było oczyszczenie skóry tonikiem. Tylko tak zrobiony demakijaż dawał mi poczucie, że moja skóra jest naprawdę oczyszczona bo to właśnie w tym końcowym etapie gdy przecierałam skórę wacikiem nasączonym tonikiem, owy wacik nie był brudny, nie było na nim już śladów makijażu. I to dawało mi poczucie świeżości :) Ale ostatnio niestety (muszę Wam się przyznać) stałam się trochę leniwa i czuję, że brakuje mi czasu na wszystko. Te wszystkie etapy demakijażu, które wykonywałam codziennie jak pewien rytuał sprawiły, że tego czasu miałam coraz mniej i mniej i postanowiłam znaleźć produkt, który pomoże mi skutecznie i szybko zmyć makijaż. I znalazłam olejek do demakijażu L'Occitane. 

                                   Na zdjęciu: Olejek do demakijażu L'Occitane 

Osobiście jestem zachwycona tym kosmetykiem :) Jest bez wątpienia moim numerem jeden jeśli chodzi o produkt do oczyszczania i demakijażu twarzy. Konsystencja olejku na długo pozwala cieszyć się aksamitną i gładką w dotyku skórą. Świetnie usuwa makijaż z całej twarzy i oczu. Należy użyć tego olejku w połączeniu z wodą. Jeśli mamy cerę mieszaną i boimy się, że olejek zapcha nam pory to po jego użyciu polecam zastosować tonik. Jeśli chodzi o mnie i mój brak czasu to do codziennej pielęgnacji stosuję sam olejek ;) 

Co znajdziemy w jego składzie? Oczywiście masło karite (shea), które odżywia i regeneruje najbardziej suchą skórę, witaminę E, olejek z nasion słonecznika oraz olejek z baobabu. Kosmetyki L'Occitane nie należą do najtańszych. Uważam jednak, że są warte swojej ceny. Uwielbiam produkty tej firmy za skład, opakowania i zapachy. Jak dla mnie używanie tego olejku to wielka przyjemność. Dzięki niemu czuję, że moja skóra jest dopieszczona pod każdym względem :) 

Cena: 79zł - 200ml

Jeśli macie sprawdzone kosmetyki do demakijażu, które są godne polecenia to podzielcie się opinią :) Z chęcią wypróbuję czegoś nowego :) Pozdrawiam wszystkich gorąco :)

12 komentarzy:

  1. Ja mam niestety problem z tym, że wszelkie olejki są zbyt tłuste dla mojej cery i mi ją podrażniają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A uzywalas ten z L'Occitane? Jesli nie to wypróbuj. Ja na poczatku tez nie bylam do konca przekonana ale zaryzykowalam, kupilam i jestem bardzo zadowolona ze mam tak wspaniały kosmetyk 😊 W sklepie maja też mniejszą pojemność w niższej cenie 😉 także na przetestowanie akurat wystarczy ☺ pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. szkoda że cena z lekka zaporowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety marka L'Occitane tak jak pisałam wyżej do najtańszych nie należy.. ale jakość kosmetyków uważam, że jest naprawdę na poziomie ;)

      Usuń
  3. Nigdy jeszcze nie próbowałam olejku do demakijażu... hmm ten wygląda naprawę zachęcająco ! :)<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam do niego przekonana bo myślałam, że pozostawi tłusty film na skórze i że zapcha pory.. nic bardziej mylnego ;) tak błyskawicznie i dobrze usuwa makijaż, że napewno na długo nie rozstanę się z tym produktem :) <3 Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  4. Demakijaż to ta czynnośc, która lubie robic i celebrować. Ten kosmetyk na pewno mi w tym pomoze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Demakijaż, to jedna z moich ulubionych czynności kosmetycznych. Uwielbiam ją celebrować, a olejek moze mi w tym pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jestem pod wrażeniem 😉 rzadko spotykam osoby które celebruja pielęgnację skóry na co dzień 😉 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę płyny micelarne, a olejki za to obowiązkowo do masażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam do końca przekonana co do olejku do demakijażu twarzy ale wypróbowałam i nie zamienię tego kosmetyku na żaden inny :) Jakie polecasz olejki do masażu?

      Usuń