sobota, 29 kwietnia 2017

Nowości

Produktów do makijażu z reguły używam tych samych i sprawdzonych. Mam nawet takie, które stosuję już dobrych kilka lat. Czasami jednak zdarza się, że kosmetyki są wycofywane czy też jest zmienione opakowanie, zastosowana nowa formuła przez co produkt nie jest już taki sam jak był wcześniej. Bywa, że jest lepszy, ale są też takie, które dają gorsze efekt. Pewnie większość z Was podobnie jak ja nie lubi takich sytuacji. I jedyne co nam pozostaje to po prostu wypróbować to co nowe oraz poszukać nowych produktów, które spełnią nasze wszystkie wymagania :) 
Dziś jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami. Formuły kosmetyków są coraz lepsze. Uważam, że postęp w tej kwestii jest naprawdę ogromny. Moda na kosmetyki trwa i czasami trudno za wszystkimi nowościami nadążyć. Ja aż tak nie śledzę najnowszych trendów makijażowych. Lubię natomiast oglądać filmiki na YT z technikami makijażu. Zawsze można się czegoś nowego dowiedzieć i nawet jeśli nie jest się na bieżąco z nowościami to można szybko te zaległości nadrobić ;) 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać moje nowe produkty do makijażu, które ostatnio miałam okazję wypróbować. 

Pierwszą nowością jest paleta rozświetlaczy STROBING MAKE-UP od WIBO. Ale zanim przejdę do opisu kosmetyku po krótce opowiem o technice strobingu. To konturowanie twarzy poprzez rozświetlanie. Nie jest to najnowszy trend makijażowy ale ostatnio bardzo popularny. Chodzi głównie o umiejętne nałożenie rozświetlacza. Podkreślamy to co chcemy optycznie uwypuklić, pokazać to co mamy najlepsze. Metoda ta głównie sprawdza się na cerze młodej, bez niedoskonałości. Bardzo ważne jest by podczas konturowania twarzy tą metodą skóra była odpowiednio nawilżona. Mamy tu do wyboru bazę nawilżającą pod makijaż lub po prostu krem nawilżający. W drugiej kolejności nakładamy podkład. I tutaj poleca się użycie fluidu rozświetlającego, który nada cerze jeszcze więcej blasku. Następnie puder do twarzy i na koniec nasz rozświetlacz. Nakładamy go za pomocą pędzla na te części twarzy, na które światło pada naturalnie. Są to: kości policzkowe, czubek nosa, podbródek, łuk Kupidyna, czy punkt między brwiami. Trzeba też pamiętać o powiekach. Jeśli użyjemy naszego rozświetlacza w wewnętrznym kąciku oka, pod łukiem brwiowym i na środkowej części powieki wtedy zachowamy spójność. Dzięki tej metodzie nasza skóra wygląda na zdrową, naturalną i pięknie wyglądającą. Ja jestem zachwycona efektem. W internecie jest naprawdę mnóstwo informacji, filmików, porad jak krok po kroku wykonać strobing.




 Na zdjęciach: Strobing make-up paleta rozświetlaczy WIBO

Paleta rozświetlaczy WIBO ma aż cztery różne kolory: ze złotą poświatą, drugi ze srebrną oraz dwa odcienie złota o kremowej konsystencji, które nadają skórze metalicznego blasku. Osobiście do rozświetlenia skóry używam dwóch kolorów tych po prawej stronie paletki. Pozostałe dwa kolory przez to, że są mocno napigmentowane używam jako cienie do powiek. Eleganckie opakowanie produktu z dużym lusterkiem sprawia, że aż chce się go używać. Jest to produkt wielofunkcyjny, jak najbardziej wart swojej ceny. 

Cena: 29,90 - 9g

Kolejną nowością jest baza rozświetlająca pod makijaż od Yves Rocher. Jest to produkt, który przygotowuje cerę do makijażu. Na oczyszczoną i odpowiednio nawilżoną skórę twarzy nakładamy niewielką ilość bazy i wykonujemy krok po kroku makijaż. Efekty mówią same za siebie. Cera jest wygładzona, rozświetlona, ujednolicona. 


 Na zdjęciu: baza rozświetlająca - Yves Rocher 

Baza dostępna jest w dwóch odcieniach: porcelanowy róż i beż. Ja wybrałam ten pierwszy odcień gdyż zależało mi na uzyskaniu efektu rozświetlonej i nieskazitelnej skóry. Konsystencja lekka, nietłusta pozwala na idealne rozprowadzenie na twarzy. Formuła kosmetyku dopasowana jest do każdego typu skóry i wzbogacona o olejki roślinne. 

W składzie znajdziemy m.in.: 
  • olejek z róży Muskat, który wzmacnia naturalną barierę skóry,
  • wyciąg z róży damasceńskiej o właściwościach rozświetlających, 
  • olejek z róży damasceńskiej, który łagodzi i zmiękcza skórę 
  • a także wodę z róży damasceńskiej o właściwościach nawilżających.
Jeżeli macie problem z wybraniem odpowiedniej bazy to wypróbujcie tego produktu. Ja się nie zawiodłam na tym kosmetyku. Makijaż naprawdę długo się utrzymuje a wszelkie niedoskonałości skóry są idealnie zatuszowane.

Cena: 49zł - 15ml 

Następną nowością jest róż do policzków Eveline Cosmetics. Paletka różnych odcieni różu nadaje piękny i zdrowy wygląd naszej cerze. 


 Na zdjęciach: Róż do policzków all in one - Eveline Cosmetics

To mozaika kilku kolorów, z czego jedna połowa daje matowe wykończenie natomiast druga służy do rozświetlania. Kolory można mieszać ze sobą bądź używać pojedynczo. Róż pięknie stapia się ze skóra, daje naturalny efekt i dopasowuje się do każdego typu urody. Formuła kosmetyku jest pudrowo-kremowa dzięki czemu aplikacja kosmetyku jest naprawdę prosta. Dostępne są trzy wersje kolorystyczne: jasny róż - wersja dla blondynek, bardziej wyrazisty róż (to wersja, którą ja wybrałam) kolory zdecydowanie polecane dla brunetek i szatynek i paletka brązów, pasująca do każdego typu urody ale według mnie służąca bardziej jako bronzer niż róż.

Cena: 24 zł - 6,5g 

Mam nadzieję, że moje recenzje podobały się Wam. Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie :)  

12 komentarzy:

  1. Gdybym jeszcze widziała, jak użyć rozświetlacza, byłoby super :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci obejrzeć na YT kanał Maxineczki. Ma ona mnóstwo świetnych filmików, m.in. ten dotyczący jak prawidłowo użyć rozswietlacza. Ma dużą wiedzę o produktach i technikach makijażu. Często ja oglądam jak nie wiem jak użyć jakiś produkt 😉 pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Pytanie od osoby nigdy wcześniej nie stosującej bazy - czy ona ma jakiś kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, delikatny porcelanowy róż. Jak ja rozprowadzisz na twarzy to praktycznie stapia się ze skórą i nie widać koloru. Cera jest po prostu rozswietlona. Można na to położyć swój ulubiony podkład i kolor nie będzie w żaden sposób zmieniony 😉

      Usuń
  3. Ostatnio skorzystałam z promocji i kupiłam pare kosmetyków do konturowania twarzy. Efekt - oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe życie używam tylko fluidu i odrobiny różu, nawet pudru rzadko, a bazy, rozświetlacze, bronzery to dla mnie czarna magia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto może spróbować i się "pobawic" takimi kosmetykami? Ja kiedyś kupiłam sobie paletke do konturowania, obejrzałam filmik na YT jak krok po kroku wykonać tą technikę i byłam naprawdę zachwycona efektami ☺ jest to co prawda czasochłonne zajęcie ale warto wypróbować i się nauczyć 😉

      Usuń
  5. Róż do policzków z Eveline to coś dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam rozświetlacza, a widzę że warto spróbować. Świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :-) Cieszę się, że się podobało <3

      Usuń
  7. U mnie to samo! Rozświetlacza nie uzywałam, ale kto wie! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń