piątek, 21 lipca 2017

Miejsca znane i nieznane

Zapraszam Was na krótką podróż do Gdańska. Zdjęcia są z wypadu, który miał miejsce rok temu. W tym roku pogoda nas nie rozpieszcza, dlatego wróciłam wspomnieniami do tych zdjęć by nastawić się pozytywnie :) Prawie połowa wakacji za nami i ten post jest po to by zmotywować tych, którzy jeszcze nigdzie nie byli. Ja uwielbiam podróże zarówno te małe jak i te duże. Mój wyjazd do Gdańska trwał trzy dni. Był kompletnie spontanicznym wypadem i takie eskapady uważam za najlepsze. W obie strony leciałam samolotem z Warszawy: 45 minut i byłam w Gdańsku. Jak to mało do szczęścia potrzeba :) Nocleg udało się zarezerwować na trzy dni przed odlotem co myślałam, że będzie kompletnie niemożliwe gdyż sezon był w pełni. Ale jak się okazało wszystko jest możliwie, wystarczy się trochę zmobilizować :) Trzy intensywne dni zwiedzania od rana do późnego wieczora, niby tak mało ale pogodę miałam wyśmienitą co zresztą widać na zdjęciach, dzięki czemu mogłam nacieszyć się wakacjami :) :)










A Wy jakie macie plany na wakacje? Gdzie się wybieracie? Jakie miejsca polecacie? Ściskam 💙😊

I na koniec jeden z moich ulubionych cytatów:  

"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj" M. Twain 

11 komentarzy:

  1. Cytat piękny!i taki prawdziwy :) zdjęcia super. Ja zaczynam w sierpniu pełną mobilizację wypadową mam nadzieję, że pogoda mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie się wybierasz?? 😉 Trzymam kciuki, żeby pogoda dopisała 🌞🌞🌞

      Usuń
  2. Jak przyjemnie poogladac sobie Twoje fotki. Bardzo lubie Gdansk, choc bylam w nim raptem kilka razy... Nawet nie wiedzialam, ze tez sa tam takie budynki w stylu moich rodzimych bydgoskich spichrzy. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnim razem byłam w Gdansku jako dziecko na letnich koloniach jakies 17 lat temu i z wielką chęcią odwiedziłam to miasto raz jeszcze. Lubię wracać do tych samych miejsc bo zawsze można zobaczyć coś czego się wcześniej nie widziało 😊 pozdrawiam również 😊

      Usuń
  3. super nasze morze :-) uwielbiam mimo częstego braku pogody

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam nad polskim morzem, niestety... ale o Gdańsku słyszałam mnóstwo pozytywnych komentarzy :) mam nadzieję, że kiedyś tam zawitam. Piękne fotografie zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe Trójmiasto jest przepiękne. Sopot, Gdynia-Orłowo i klify... robią naprawdę niesamowite wrazenie😊

      Usuń
  5. Jak widzę to fotki to aż tęskno mi do Gdańska - tak dawno mnie tam nie było :( Może pora to nadrobić? Też lubię spontaniczne wypady, więc wszystko przede mną. Pogoda, jak kobieta, zmienną jest ;) Ale raz musi być gorzej, żeby później było lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie trzeba to nadrobić 😉 w sierpniu jeszcze ma być piękna pogoda więc spontaniczny wyjazd jak najbardziej wskazany ☺ życzę Ci by wyjazd się udał i w stu procentach zgadzam się z tym, ze raz musi być gorzej żeby później było lepiej 😉 pozdrawiam Cię serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Diabelski młyn w Gdańsku nad Motławą? Czy to w innym miejscu? Już 3 lata nie odwiedziłam tego magicznego miejsca. Ale może we wrześniu chociaż weekend...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadza się, znajduje się nad Motławą 😉 z tego co mi wiadomo wlasnie od trzech lat znajduje się tam 😉

    OdpowiedzUsuń